Упраўленне адукацыі Гомельскага гарвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Гімназія № 36 г. Гомеля імя І. Мележа»

246029, вул. Бр. Лізюковых, 16.

Тэл./факс: прыёмная 23-13-17  

Е-mail: bsg36@mail.gomel.by


Карысныя спасылкі
Віншуем з перамогай
Наш гонар
http://bsg36.gorodgomel.by/images/stories/-%20%20%20001.jpg

http://bsg36.gorodgomel.by/images/stories/-%20%20%20001.jpg

PreviousNext



Квітнейце пад крылом бусліным, мова, Радзіма, народ...

МА настаўнікаў пачатковых класаў

План графік работы

метадычнага аб’яднання настаўнікаў

пачатковых класаў

на 2019/2020 навучальны  год

Тэма МА :

Фарміраванне творчага патэнцыялу настаўніка ў працэсе ўдасканалення і пошуку разнастайных метадаў навучання і выхавання, якія рэалізуюць стандарты другога пакалення 

Мэта: забяспечыць засваенне і выкарыстанне найбольш эфектыўных прыёмаў, метадаў навучання і выхавання малодшых школьнікаў на аснове асобасна-арыентаванага навучання праз засваенне і ўкараненне сучасных педагагічных тэхналогій, якія ўлічваюць індывідуальны і дыферэнцыраваны падыходы ў навучанні малодшых школьнікаў.

Задачы:

  1. Актуалізаваць веды педагогаў па нарматыўным прававым, навукова-метадычным і інфармацыйным забеспячэнні адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі
  2. Вывучаць тэарэтычныя і практычныя матэрыялы аб сучасных формах, метадах і тэхналогіях развіцця малодшых школьнікаў.;
  3. Стварэнне ўмоў для прафесійна-асобаснага росту педагога як аднаго з асноўных умоў забеспячэння якасці адукацыі;
  4. Азнаёміць з кампетэнтнасна – арыентаванымі заданнямі па вучэбных прадметах і ўмовамі іх выкарыстання ў адукацыйным працэсе;
  5. Укараняць у навучальны працэс сучасныя тэхналогіі, формы, метады і прыёмы педагагічнай дзейнасці, якія спрыяюць паспяховай сацыялізацыі і самарэалізацыі асобы на наступных прыступках адукацыі і ў далейшым жыцці..

п/п

Тэмапасяджэння

Мэта

Форма правядзення

Тэрмін

Адказныя

1.


Арганізацыя адукацыйнага працэсу на 1 ступені агульнай сярэдняй адукацыі ў 2019/2020 навучальным годзе

1.Анализ работы метадычнага аб'яднання настаўнікаў пачатковых класаў за 2018/2019 навучальны год

2. Асаблівасці вывучэння беларускай (рускай) мовы і літаратурнага чытання ў IV класе ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з беларускай (беларускай) мовай навучання і выхавання ў 2019/2020 навучальным годзе.

3. Арганізацыя і змест работы метадычнага фарміравання настаўнікаў пачатковых класаў у 2019/2020 навучальнымгодзе з улікам аналізу вынікаў папярэдняга навучальнага года.


інструктыўна-метадычная нарада

жнівень


Гінер Т.Г.


2.


Сучасныя падыходы да выкладання вучэбных прадметаў на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі і спосабы іх рэалізацыі ў адукацыйнай практыцы


1. Сучасныя адукацыйныя падыходы ў пачатковай школе:

тэарэтычныя аспекты (кампетэнтнасны, культуралагічны і лінгвакультуралагічны, асобасна арыентаваны, асобасна- дзейнасны і камунікатыўна-дзейнасны).

2. Аналіз вучэбных праграм па вучэбных прадметах з мэтай вызначэння адукацыйных падыходаў

3. Правядзенне школьнага тура алімпіяд ў 3-4 класах.


педагагічная

майстэрня

лістапад

Гінер Т.Г.

Магонава Т.В.

Сыпава С.К.

Кузуб Л.Ю.

Цімашэнка Н.Ул.


3

Удасканаленне ўрокаў у пачатковай школе на аснове ўкаранення сучасных метадаў навучання


1.Выкарыстанне сучасных метадаў навучання для развіцця творчага патэнцыялу навучэнцаў.

2. Кампетэнтнасны падыход у практыцы выкладання матэматыкі ў пачатковых класах


метадычны дыялог


студзень

Гінер Т.Г.

Слышова Дз.Ю.

Алясюк Л.В.

Лаеўская Н.М.

Гулева Т.С.

4.

Сучасныя падыходы да арганізацыі кантрольна-ацэначнай дзейнасці настаўніка і вучняў на ўроку у пачатковых класах.


Вынікі рэспубліканскага маніторынгу якасці агульнай сярэдняй адукацыі як інфармацыйная аснова ўдасканалення адукацыйнага працэсу па вучэбных прадметах (вынікі маніторынгу ўзроўню навучанасці вучняў, прычыны цяжкасцяў навучэнцаў пры вывучэнні вучэбнага прадмета, тыповыя памылкі вучняў).

2. Зместавы аналіз вынікаў вучэбнай дзейнасці  навучэнцаў 1-2-х класаў як спосаб выяўлення прычын цяжкасцяў ў вучняў у засваенні навучальнага матэрыялу і вызначэння шляхоў ліквідацыі наяўных праблем (аналіз наяўных матэрыялаў, прэзентацыя вопыту работы педагогаў).


семінар-

практыкум

красавік

Гінер Т.Г.

Клімкова А.А.

Нарушэвіч Г.Р.


Бабовіч Н.Ул.

Отчыч З.Дз.

Прычэсная Т.Ул.


5.

Падводзім вынікі сумеснай працы:

кірмаш эфектыўных педагагічных практык


1. Крытэрыі паспяховасці метадычнай работы.

2. Педагагічная кірмаш (прэзентацыя, рэклама метадычных прадуктаў, распрацаваных педагогамі).

3.Рефлексіўныя тэхнікі, метады, прыёмы і іх выкарыстанне ў метадычнай рабоце.

4. Папярэдні аналіз метадычнай работы за навучальны год.


круглы стол

чэрвень

Гінер Т.Г.

Магонава Т.В.

Сыпава С.К.

Кузуб Л.Ю.

Клімкова А.А.

Нарушэвіч Г.Р.

Бабовіч Н.Ул.

Отчыч З.Дз.

Прычэсная Т.Ул.

Слышова Дз.Ю.

Алясюк Л.В.

Лаеўская Н.М.

Гулева Т.С.



кіраўнік МА          Т.Г.Гінер

 


Министерство образования республики Беларусь adu Академия последипломного образования Гомельский городской исполнительный комитет Гомельский областной институт развития образования Белорусский Государственный Университет Транспорта Отдел образования, спорта и туризма Гомельского горисполкома Управление образования Гомельского облисполкома Могилевский институт МВД Республики Беларусь


Создание и продвижение сайтов